GARLIX JUZZ

Minuman Botani Delima Dengan Bawang Putih Dan Pegaga

AMARAN : Ini bukan ubat. Pengambilan Garlix Juzz – Minuman Botani Delima Dengan Bawang Putih Dan Pegaga ini adalah minuman jus yang menggabungkan khasiat semulajadi sebagai makanan tambahan. Kami percaya, amalan gaya hidup sihat dan penjagaan makanan yang betul pasti menjadikan kita lebih sihat dan cergas.

Di Malaysia semua bangsa menggunakan bawang putih dalam masakan harian terutamanya masyarakat Cina dan menjadi satu kemestian.

Khasiat bawang putih memang diketahui sangat berguna untuk kesihatan manusia kerana membantu dalam membunuh parasit, membantu dalam sistem pernafasan, perbaiki sistem penghadaman dan kandungan tenaga yang rendah.Ia telah digunakan semenjak 510 sSM di China sebagai tumbuhan sihat untuk kesihatan manusia.

 

Kajian saintis pula mendapati setiap 100 gram bawang putih mengandungi :

 

623 kJ kalori, karbohidrat (33 g), gula (1 g), serat (2.1 g), lemak (0.5 g), protein (6.39 g),beta karotin ( 5 microgram), thiamine (vitamin B1) (0.2 microgram), riboflavin (vitamin B2) (0.11 microgram),niacin (0.7 mucrogram), asid panthitenik (0.59 microgram), Vitamin B6 (1.2535 micragram), folate (3 microgram), vitamin C (31.2 mg), kalsium (181 mg),zat besi (1.7 mg), magnesium (25 mg), fosforus (153 mg), kalium (401 mg), natrium (17 mg), zink (1.16 mg), mangan (1.672 mg) dan selenium (14 micrograms)

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 1

Kandungan nutrien ini memberikan bawang putih sebagai sumber mineral utama untuk kesihatan manusia.

Para Saintis juga percaya, jika diamalkan secara konsisten, terdapat banyak khasiat untuk kesihatan. Mereka telah lama amalkannya sehinggakan di Korea sudah menjadi budaya mereka makan bawang putih mentah di kebun dan kuil mereka.

Antara Khasiat Utama Bawang Putih adalah :

  • Anti bakteria
  • Mengelakkan penyakit serangan jantung
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi dan penyakit kanser.
  • Mengurangkan penyempitan kolesterol pada saluran darah dalam kardiovaskular manusia.
  • Kurangkan kandungan gula dalam badan
  • Kurangkan batuk.
  • Sebagai antibiotik di dalam tubuh manusia.
  • Memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur darah dan kolesterol ini dikenal pasti sebagai punca kepada penyakit darah tinggi.

Persoalannya, mampukah kita mengamalkan bawang putih secara konsisten setiap hari?

Kini anda tidak perlu risau lagi.. Kami ada cara mudah untuk anda mendapatkan khasiat bawang putih dan pegaga.
GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 2
1 SUDU PAGI & 1 SUDU MALAM  SUDAH CUKUP UNTUK ANDA DAPATKAN KHASIAT BAWANG PUTIH & PEGAGA YANG OPTIMUM!

Khasiat yang KITA BOLEH DAPAT DARI BAHAN UTAMA dalam GARLIX JUZZ

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 3
GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 4

CARA GUNA GARLIX JUZZ

Cara mengamalkan Garlix Juzz amatlah mudah. Anda hanya perlu amalkan 1 sudu besar sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur. Amalkan setiap hari untuk kesan yang optimum.

Garlix Juzz mengandungi 250ml jus. Anggaran pengunaan selama 15 hari.

 

100% semulajadi

FAQ - SOALAN LAZIM MENGENAI GARLIX JUZZ

GARLIX JUZZ NI UBAT KE?

Tidak. Garlix Juzz bukan ubat. Ia adalah Jus yang mengandungi khasiat bawang putih dan pegaga.

SELAMAT KE? HALAL? ADA KKM?

Ya. Halal dan selamat untuk digunakan. Kilang kami dimiliki oleh 100% Bumiputera Muslim yang mendapat kelulusan Halal dan bertaraf GMP. Produk-produk yang dikeluarkan sudah tentu mendapatkan kelulusan KKM.

APA BEZA SAYA AMALKAN GARLIX JUZZ BERBANDING TERUS MAKAN BAWANG PUTIH ATAU LETAK DALAM MAKANAN?

Anda perlu mengunyah bawang putih mentah selama 20 minit untuk menghasilkan allicin, dan anda akan mempunyai rasa yang terbakar di dalam mulut anda. Sebatian bioaktif dalam bawang putih yang dimasak dihancurkan oleh haba. Oleh itu, Garlix Juzz pilih terbaik untuk anda dapatkan khasiat bawang putih.

SIAPA YANG TAK BOLEH AMALKAN GARLIX JUZZ?

Semua orang boleh amalkan Garlix Juzz dan pasti akan jadi lebih sihat dengan khasiat bawang putih dan pegaga yang ada KECUALI mereka yang alah pada bawang putih. Jika anda ada alahan pada bawang putih, anda dinasihatkan tidak menggunakan produk ini.

SAYA ADA PIL GARLIC, ADAKAH JUS INI LEBIH BAIK?

Terdapat dua sebab yang kuat. Yang pertama ialah cecair bawang putih mempunyai tradisi lama dalam sejarah perubatan Jerman dan faedahnya terkenal dan terbukti dengan baik. Kedua, terdapat banyak kajian dan hasil makmal yang memperlihatkan bahawa sifat biokimia bawang putih paling stabil dan paling baik dipelihara dalam bentuk cecair.

MACAM MANA RASANYA?

Berkenaan dengan rasa, ia sangat subjektif. Tetapi kami pasti semua orang akan suka dan mudah untuk mengamalkannya. Jangan risau, 1 sudu sahaja pada waktu pagi, dan 1 sudu sebelum anda tidur. 

ADAKAH MULUT AKAN JADI BERBAU?

Tidak. Ini kerana bau mulut disebabkan bawang putih adalah bila ia diambil bersama makanan.

BERAPA LAMA SAYA PERLU AMALKAN JUS INI?

Tidak ada masa yang tetap. Terpulang kepada anda. Khasiat bawang putih dan pegaga ini hendaklah selalu diamalkan untuk menjadikan anda lebih sihat. 

APA KATA MEREKA?

Saya memang dah lama mencari jus macam ni. Senang saya nak amalkan. Kalau jenis pil yang anak beli tu selalu saya terlupa. Almaklumlah tak suka makan ubat. So far, Alhamdulillah saya dah tak mengah lagi. Selalu semput je.

Hamid, Ipoh

Ayah saya amalkan Garlix Juzz seminggu macam tu dia dah suruh beli lagi sebotol.Katanya mmg bagus utk turunkan kolestrol dia. Darah tinggi pun ok stabil je. Alhamdulillah. Mak sihat pun ikut ayah amalakn jus ni.

Hidayah, Selayang

OK la. Kolestrol, darah tinggi semua dah stabil. Bernafas pun selesalah sekarang. Malam selalunya tak selesa nak tidur. Alhamdulillah sekarang dah ok dah. Bagus la komen saya jus garlix ni.

Roslan

testimoni garlix juzz

dapatkan sekarang

Kami nak bagi tawaran istimewa untuk anda. Harga pengenalan ini hanya untuk masa terhad sahaja!

Anda boleh terus klik whatsapp untuk tempahan, atau anda juga boleh terus buat pembayaran di website ini menggunakan FPX online transfer atau kad kredit/debit dengan mudah dan selamat.

Tempahan anda akan diuruskan secepat mungkin menggunakan Poslaju/ J&T express. Jangka masa untuk tempahan sampai kepada anda cuma 1-2 hari sahaja.

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 5

1 botol RM160

RM 120 sahaja

250ml untuk penggunaan 15 hari

Pos percuma!
JIMAT RM40!

 

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 5

2 botol RM320

RM 220 sahaja

500ml untuk penggunaan 30 hari

Pos percuma!
Jimat rm100!

 

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 5

3 botol RM480

rm340 sahaja

750ml untuk penggunaan 45 hari

Pos percuma!
JIMAT rm140!

 

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 8

GUARANTEED SAFE CHECKOUT

GARLIX JUZZ KHASIAT BAWANG PUTIH DAN PEGAGA 9